A vállalat új partneri programot hirdet, amelynek keretében lehetőséget biztosít, hogy a posták működtetésében önkormányzatok, vállalkozások (pl. élelmiszerboltok, gyógyszertárak, bankfiókok) és egyéb partnerek is még nagyobb számban vegyenek részt. Így a postai szolgáltatások továbbra is helyben, a korábbinál akár hosszabb nyitvatartási időben lehetnek elérhetőek – közölte a Magyar Posta Zrt. közleményében.
Ismertették: nemzetközi viszonylatban számos országban hasonló formában működnek posták. Korábban már 19 Takarékbank fiók és 2 kistelepülési élelmiszerüzlet bevonásával került tesztelésre a partneri üzemeltetési forma. A Magyar Falu Program keretében megújuló kistelepülési üzletek közül 220-ba integrálódik be postai szolgáltatás. A tapasztalatok szerint ez az üzemeltetési forma mind az ügyfelek, mind a partner vállalkozások számára hatékonyan és eredményesen működik.
A társaság a partnerek részére a felvételhez köthető tevékenységet (csekkfelvétel, levél-, csomagfelvétel elősegítése) kívánja partneri kezelésbe adni, a háznál történő kézbesítést továbbra is a Magyar Posta Zrt. végzi.
Az új partneri modell keretében a meglévő vállalkozói vagy szolgáltatói tevékenység mellett végezhető a postai feladatellátás, így növelhető az ügyfélkör és az árbevétel. Ezzel is erősödik a vidék megtartó ereje. Az új modell továbbá lehetőséget teremt a lakosság számára, hogy a postai szolgáltatások továbbra is helyben, a korábbinál akár hosszabb nyitvatartási időben legyenek elérhetőek. Ennek köszönhetően egy helyen, gyorsan és hatékonyan vehető igénybe több szolgáltatás is.
Forrás: Magyar Posta Zrt.