Megváltozott Vácdukán a hivatalban az ügyfélfogadási rend

A Vácdukai Közös Önkormányzati Hivatal Vácdukai kirendeltségének ügyfélfogadási rendje a megváltozott energiaárak miatt, költségtakarékossági okokból 2023. január 9. és 2023. március 31. között az alábbiak szerint változik:

Csütörtökönként 12 órától és a pénteki napokon az Önkormányzati Hivatal zárva tart, a személyes ügyfélfogadás szünetel.

A hivatal munkatársai csütörtökön 12-16 óra, pénteken 8-11.30 óra között az alábbi e-mail címeken érhetők el:

Makkos László, polgármester: polgarmester@vacduka.hu
Jónásné Héder Hedvig, aljegyző: jegyzo@vacduka.hu
Kovács Krisztina, szociális ügyintéző, anyakönyvvezető: igazgatas@vacduka.hu
Vasasné Gödöllői Petra, pénzügyi ügyintéző: konyveles@vacduka.hu
Broda Krisztina, adóügyi ügyintéző: ado@vacduka.hu
Matuska Ildikó, ügyintéző (étkezés): matuska.ildiko@vacduka.hu
Horváth Zsolt Lászlóné, ügyintéző (temetőnyilvántartás, ebnyilvántartás): horvathne.szilvi@vacduka.hu
Írásos kérelmeiket, beadványaikat Hivatali Kapun keresztül, e-Papíron beküldhetik, vagy elhelyezhetik a hivatal bejáratánál található „BEADVÁNYOK” feliratú dobozba.

A hét többi napján az ügyfélfogadás az eddig megszokott rendben történik.

Hozzászólás
Előző cikkNémethné Pintér Csilla: amit az elmúlt nyolc évben Szokolyán sikerült elérnünk, arra büszkék lehetünk
Következő cikkKoncertekkel, könyvbemutatóval ünneplik a Magyar Kultúra Napját Sződön